مرجع تخصصي مقالات طراحي سايت مرجع تخصصي مقالات طراحي سايت .

مرجع تخصصي مقالات طراحي سايت

تعامل دو سويه با طراحي وب سايت اينترنتي

طراحي وب سايت (Web Design) در واقع پياده سازي مجموعه اي از صفحه ها اينترنت ميباشد كه تلفيقي از متن، عكس، كليپ هاي تصويري و فولدر هاي ديجيتالي ديگر مي باشد. داده ها مصرف طراحي سايت در مشهد شده در ساخت سايت كه از روش كانال جهاني وب در دسترس همگي اشخاص مي‌باشد، بر روي يكي‌از سرورهاي جان دار در ديتا سنتر محافظت ميشود. به عبارت ديگر بعداز ساخت سايت و جابجايي آن بر روي سرور و اختصاص يك دامنه به آن، وب سايت شما در سراسر فقيد قابل كسب خواهد بود. امروزه مداقه طراحي وب سايت براي مسئولين و دارندگان شركتهاي تجاري شفافتر مي شود. دلايل فراواني بمنظور ثابت التفات راه اندازي سايت وجود دارد كه در پايين به بعضي از اين دلايل اشاره ميكنيم. طراحي سايت و بازاريابي ساخت وب سايت يكي جديدترين روشهاي بازاريابي و جذب مشتري در سراسر فقيه مي باشد. بعداز طراحي سايت همگي مخاطبين شما از مي‌توانند 24 ساعته سرويس ها و محصولات شمارا براحتي مشاهده و در شكل نياز با شما تماس حاصل كنند. مقوله يادگرفتن ساخت سايت يكي روشهاي ارزان و وارفته جهت يادگرفتن و سرويس ها مدد به مشتريان است. مشتري مي‌تواند بعد از تنظيم محصول با مراجعه به سايت پياده سازي گرديده فروشنده يا اين كه ارائه كننده سرويس ها ، از فراگيري هاي مرتبط با آن كالا يا اين كه سرويس ها دورانديشي نتايج كند. همينطور مركز ها آموزشي ميتوانند با ساخت سايت به مستريان و درخواست كنندگان خويش ، بصورت اختصاصي ارائه سرويس ها كنند. طراحي سايت و حضور 24 ساعته طراحي وب موجب گسترش و رونق شغل و فن شما مي شود. با ساخت سايت حرفه‌اي اشخاص مي توانند سرويس ها و داده ها عمل و حرفه خويش را بصور 24 ساعته و 7 روزهفته ، به متقاضي ها خويش ارائه كنند و مشتريان نيز با مراجعه به سايت پياده سازي گرديده، مي توانند قيمتها را با هم مقايسه نموده و شايسته ترين را گزينش كنند. در حالتي كه فروشنده مبادرت به پياده سازي فروشگاه آنلاين كرده‌با‌شد، مشتري مي تواند بصورت آنلاين سرويس و يا اين كه كالاي موردنياز خويش را تهيه و تنظيم كند. در فايده تارنما شما كمك شاياني به پيشرفت عمل و رشته اشخاص خواهد نمود. در طراحي وب ، با نصب قابليت پناه آنلاين ، اشخاص مي‌توانند بصورت آنلاين سئوالات بازديد كنندگان وبسايت خويش را جواب دهند. تعامل دو سويه با طراحي وب سايت اينترنتي از مهم ترين و بارزترين مختصات ساخت سايت ، قابليت تعامل دو سويه با مشتري است. در بقيه روشهاي آگهي و تبليغات ، عموم نمي توانند به سادگي ديدگاه ها خويش را به اگاهي كمپاني متبوع برسانند. در حالي كه فروشندگان و كمپاني هايي كه مبادرت به ساخت سايت نموده اند ، با اضافه كردن ورقه تماس و قابليت نظرسنجي آنلاين مي‌توانند تعامل خير با بازديدكنندگان در سراسر دانا برقرار كنند. اين آيتم يكي‌از بارزترين مختصات ساخت وب سايت براي صاحبين مشاغل و صنفها ميباشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۷:۳۰ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

حقيقتي در مورد زبان برنامه نويسي ASP

استعمال از لهجه نرم افزار نويسي ASP نسبت به ديگر شيوه هاي ساخت سايت مزيت ها و همينطور معايب مختلفي دارااست كه با آشنايي آن‌ها مي‌توانيد تصميم صحيحي طراحي سايت در مشهد  در باب با ايجاد وبسايت به كمك اين زبان برنامه نويسي گرفت. سرعت لود سايت اكثر اوقات سايت هايي كه با به كارگيري از ASP پيشرفته اند از سرعت لود قابل قبولي برخوردارند. ولي مي بايست اعتنا داشت كه پلتفرم هايي كه بر پايه هر گويش پياده سازي مي گردند بخاطر عدم رعايت برخي نكات ممكن ميباشد سرعت كافي را نداشته باشند، كه‌اين آيتم مستقل از زبان اپ نويسي است. امنيت وب سايت به كار گيري از لهجه اپ نويسي ASP و يا اين كه قاب ورك هاي ديگر در پياده سازي يك وب سايت دليل براي ادعاي امن بودن آن نيست. البته اغلب هدف ها هك گرديده در زمره سيستم هاي رئيس محتوا و فريم ورك هاي مهيا هستند و كد نويسي سايت به طور مخصوص، قابليت بروز اين نقص‌ را تا حد متعددي كاهش ميدهد. امكان توسعه و گسترش وبسايت يكي‌از خصوصيت‌ اي بهتر ASP اين هست كه نصيب front-end را از back-end غيروابسته مي نمايد، براين اساس طراحان و گسترش دهندگان مي‌توانند همزمان روي يك تارنما عمل نمايند كه‌اين يك مزيت بسيار خوب براي دولوپرها است. حقيقتي راجع‌به گويش اپ نويسي ASP برخلاف سيستم هاي CMS، براي پياده سازي يك وب سايت مبتني بر گويش ASP مورد نياز است استارت آن را كاملا حافظه بگيريد و علم وسيع اي در حوزه طراحي وب داشته باشيد. از اين رو مردم اشخاص نمي توانند از اين‌شيوه براي طراحي سايت استفاده كنند و در شكل رغبت براي سود بردن از مزاياي ASP شما نياز داريد يك دولوپر استخدام فرماييد و يااينكه شغل ساخت وب سايت خويش را به يك كمپاني حرفه‌اي دراين باره بسپاريد. طراح و سازنده تارنما بر طبق گويش نرم‌افزار نويسي ASP.Net است. اما اشخاص تازه كار ميتوانند از اپليكيشن دسكتاپ تحت ويندوز به اسم visual web developer استعمال كنند. اين اپ ويرايشگري به عنوان WYSIWYG است. نكته: درين نرم افزار، پوسته هايي فراهم براي ساخت سايت با كاربردهاي مختلف از جمله سايت هاي فروشگاهي و… وجود دارد كه كار شمارا شل و ول خيس مي نمايد.استارت يك كسب و كار و به ويژه يك آغاز آپ در بازار پر رقابت امروز، نياز به تاسي از تعدادي اصول و همينطور داشتن استراتژي‌هاي مشخص و معلوم براي ورود به دنياي ديجيتال دارااست. چرا كه در موقعيت تجاري و اقتصادي اين ايام، نميتوان از يك كسب و كار سنتي تحت عنوان يك منش مطمئن و پربازده مثل قديمي خيال كرد. يكي از اولين گام هايي كه شما مي بايست براي ورود به اين عرصه برداريد. تشكيل داد و پياده سازي يك سايت جهت معرفي مارك، محصولات و سرويس ها خودتان است. براي ايجاد كرد و فعال‌ساز‌ي وبسايت ما يحتاج ميباشد استارت شيوه ‌هاي طراحي سايت را بشناسيد تا بتوانيد شايسته ترين و ايده آل ترين آيتم را براي خودتان تعيين فرماييد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۸:۱۹ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

آشنايي با نرم افزارهاي كاربردي

هم اكنون بگذاريد به صورت تك تك به اجزاي مختلف يك سايت بپردازيم. توجه داشته باشيد كه اين مفاد پيش نيازهايي مي باشند كه هر نوع سايتي (فروشگاهي، شخصي و شركتي) آنان‌را ما يحتاج دارد. قبل از هر چيزي بگوييم كه اين پيش نيازها مربوط به طراحان تارنما است و طراحي سايت در مشهد  نيازي نيست به‌عنوان مشتري در‌پي يادگيري آنان باشيد. البته شناخت نسبي اين مهارت‌ها ميتواند در خيلي از موارد به كارتان بيايد. مثل زمان‌هايي كه دنبال يك طراح وب سايت ميباشيد يا مي خواهيد مسير راه اندازي يك سايت را براي كسي توضيح دهيد. براي همين دشوار و غامض‌اش نكرديم و خيلي معمولي مفاهيم را برايتان توضيح داديم. 1- شناخت UI و UX UI به معناي طراحي رابط كاربري و UX به معناي تجربه كاربري مي‌باشد. در اصل UI همان قسمت گرافيكي از سايت و برنامه هست كه مخاطب آن را ميبينيد. UX هم نشان‌دهنده شيوه طراحي وب براي راحتي استفاده كننده در طي كاركردن با سايت يا اپ ما است. مثلاً اينكه دكمه ثبت توصيه كجا باشد يا كاربر چگونه در سايت ثبت نام كند، به UX سايت ما بستگي داراست. در طول طراحي وب مي بايست خودتان را جاي مخاطب بزاريد و ببينيد به چه امكانات و فضايي نياز دارد. براي اينكه خوب با مداقه اين مباحث براي ساخت وب سايت آشنا شويد، ‌مي‌توانيد نوشته‌علمي «تجارب كاربري چيست و چرا مي بايست به آن توجه كرد؟» را بخوانيد. طراحي تجربيات كاربري تارنما 2- آشنايي با نرم افزارهاي كاربردي گام‌بعدي پيش نياز ساخت سايت، آشنايي به نرم‌افزارهاي متعدد طراحي است. مشاهده كنيد شما به‌عنوان يك طراح وبسايت بايد بتوانيد گليم خودتان را از آب بيرون بكشيد. قرار نيست براي تغيير تحول سايز يا بهينه سازي تصاوير تارنما دست به دامان يك گرافيست شويد. نرم افزارهايي مثل Figma، Photoshop و Illustrator جزو نرم افزارهاي كاربردي طراحان تارنما مي باشد كه حداقل بايد فعاليت با آنان را بلد باشيد. جداي از آن با روي شغل آمدن ابزارهاي هوش تصنعي، بد نيست كه با روش كار اين ابزارها هم آشنا باشيد. هوش مصنوعي خيلي وقت‌ها سرعت كار شما‌را بالا ميبرد. مثلاً مي توانيد طرح ذهني لوگوي دلخواهتان را به هوش مصنوعي بگوييد تا يك لوگوي مهيا تحويلتان دهد. علاوه بر همگي اين‌ها، يك طراح وب سايت مي بايست نرم افزارهاي ويرايشگر كدنويسي هم بلد باشد. كاربردي‌ترين ويرايشگرهاي كدنويسي Microsoft Visual Studio Notepad++ PhpStorm Adobe Dreamweaver NetBeans Komodo Edit اينفوگرافيك 6 ويرايشگر كاربردي كدنويسي 3- يادگيري لهجه‌هاي اپ نويسي براي طراحي يك وب سايت منحصر مي بايست با زبان‌هاي اپ نويسي هم آشنا باشيد. به دليل آنكه صفر تا صد ظاهر سايت از اول كدنويسي ميشود. بياييد يه خرده بيشتر با گويش‌‌هاي اپليكيشن نويسي كاربردي آشنا شويم. لهجه‌هاي نرم افزار نويسي فرانت اند (Front-End) زبان HTML: اولين زباني كه بايستي به‌عنوان اپ نويس خاطر بگيريد HTML است. با اين زبان ساختار مهم وبسايت مثل استايل كلي برگه، منوها و فوتر را طراحي مي‌كنيد. زبان CSS: اين زبان در اصل تكميل كننده لهجه HTML است. شما با css طرز سايه دادن، رنگ باكس، تهيه متن و تغييرات خلاقانه ديگر را اعمال ميكنيد. زبان جاوا اسكريپت (JAVASCRIPT): براي طراح سايت شدن لزوماً نبايد جاوا اسكريپت بلد باشيد؛ اما اين گويش خيلي وقت‌ها به كارتان مي آيد. مثلاً براي پياده‌سازي منوهاي پيشرفته يا اسلايدر تصاوير نياز به يادگيري جاوا اسكريپت داريد. لهجه‌هاي نرم افزار نويسي بك اند (Back-End) زبان PHP: براي اينكه دكمه‌هاي شيت تماس با ما، ثبت نام در تارنما و... شغل كند، بايد از يك‌لهجه نرم‌افزار نويسي كه بتواند ميان پايگاه‌داده و سرور ارتباط برقرار كند استفاده فرماييد. زبان php يكي‌از اين گويش‌ها هست. php حتي براي طراحان وردپرس هم كاربردي است. زبان پايتون (Python): زبان پايتون هم به دليل يادگيري آساني كه دارد به‌عنوان زبان‌هاي پرطرف‌دار بك اند مي‌باشد. براي ايجاد كرد نرم‌افزار تلفن همراه، طراحي سايت، هوش مصنوعي، يادگيري ماشيني و... مي توانيد از پايتون به كارگيري نماييد. گويش جاوا (Java): زبان جاوا هم با وجود ابهام‌هاي خاص خودش به‌عنوان يكي بهترين زبان‌ها براي توسعه و گسترش و ساخت سايت مي‌باشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۱:۴۹ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

اهداف كمپين تأثيرگذار را در طراحي سايت تنظيم كنيد

شما ديگر نيازي به استفاده از چندين سيستم دليل مانند اينستاگرام و صورت بوك نداريد تا بتوانيد به طراحي وب خود هدايت شويد. رانندگي از يك پلتفرم قابليت و امكان پذير هست طراحي سايت در مشهد و ما انتظار داريم كه صورت بوك قالب جديد تبليغات يعني خريد مستقيم در تبليغات با پرداخت را فشار دهد. كارايي تبليغات در طراحي سايت ما يك نحوه استفاده كننده پسند تر براي رديابي سفر مشتري از مرحله اول تا آخرين مرحله خريد در طراحي سايت در نظر گرفتن مي‌كنيم. مي توانيد در بين بيزنس الكترونيكي ، چهره بوك و گوگل پژوهش خود را به عقب و جلو در طراحي وب سايت ذخيره نماييد. پيشرفت نحوه پرداخت در ساخت وب سايت اگرچه اينستاگرام روشهاي متعدد پرداخت را در كارايي آن‌ها اعلام كرده است ، درصورتي كه اينستاگرام راه‌حل پرداخت خود را براي تقويت درآمد آن ها ايجاد كرده ، در طراحي سايت و طراحي اپليكيشن تعجب نخواهيم كرد. سازماندهي طراحي وب سايت رئيس ارتباط با مشتري ، رسانه هاي اجتماعي و تيم تجارت الكترونيك دارااست. طراحي سايت اهداف كمپين تأثيرگذار را در طراحي سايت تنظيم فرماييد رانندگي در فروش تنها هدفي نيست كه مي‌توانيد با كا او ال بدست آوريد. همچنين مي توانيد به اهداف ديگري به عنوان مثال ارتقاء انديشه از برند ، كسب به هوا داران نو ، ساخت هدايت و غيره در طراحي وب برسيد. مي بايست براي پيوستن به نيروها و رسيدگي مجدد شيوه عكس العمل با رسانه هاي اجتماعي به خواسته هدايت فروش در شركت طراحي سايت اقدام كنند. بازاريابي آنفلوانسر در ساخت وب سايت به جاي پناه مالي براي تبليغ يك كالا ، تأثير گذاران ميتوانند. براساس سهم بدون واسطه خود در فروش ، كميسيون دريافت كنند. چهره بوك همچنين در درحال حاضر بسط مديريت برند كول ابز براي تشكيل داد پلي در بين مارك ها و تأثير گذاران در ساخت سايت مي‌باشد. در شرايطي كه جديد وارد بازاريابي تأثيرگذاري نيستيد ، در اينجا مرحله براي راهنمايي شما از طريق كمپين تأثيرگذاري خود در طراحي وب ارائه شده است. تأثيرگذار مناسب را در طراحي وب سايت گزينش كنيدهنگام انتخاب تأثيرگذار ، موادتشكيل دهنده اصلي ديگري وجود دارد كه بايد در بالاي اندازه مخاطب در حيث گرفته گردد. طراحي وب تأثيرگذار خود را در طراحي وب فعال فرمائيد بعد از تعيين اهداف كمپين خود و انتخاب يك تأثيرگذار مناسب ، مي بايست كا او ال هاي صحيح را نيز به درستي در طراحي وب سايت فعال كنيد. در نظر داشته باشيد كه تشكيل داد انگيزه درست و اجراي مشاركت چيره برنده راه است. اميد‌داريم كه پس از قرائت اين طريقه ، بتوانيد يك بار بطور رسمي در مناطقي از فارغ ايالات متحده استعداد كامل را براي مزاياي اينستاگرام در ساخت وب سايت آماده نماييد. كيفيت استفاده كننده و محتوا همان چيزي است. كه بايستي هنگام انتخاب كا او ال براي نام تجاري خود در ادامه آن در طراحي سايت باشيد. افزايش درايت در طراحي سايت ميزان دانايي از برند ، در حدي هست كه مشتريان شما كار كشته به تشخيص برند طراحي سايت شما هستند. حالا هرچه افراد بيشتر با برند شما آشنا باشند ، بهتر مي‌گردد. آخر و عاقبت ، ممكن مي‌باشد نام تجاري شما با يك اصطلاح عمومي مانند جيپ ، پمپرز يا تاپر جايگزين خواهد شد و شما يك ميليونر شويد. آيا اين در بهينه سازي وبسايت خارق العاده نخواهد بود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۰:۰۵ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

قرار دادن نوار جستجو

فوتر واپسين جايي ميباشد كه بازديد كننده پيش از شكاف كردن تارنما به قصد جستجوي مقاله متبوع خويش خواهد روئت كرد پس ياري كردن به وي براي كشف كردن زمينه طراحي سايت در مشهد  گزينه عشق و علاقه اش از هر راهي مي‌تواند بسيار اصلي باشد. اين نيز فرصتي براي شما ساخت و ساز ميكند كه استفاده كننده بتواند ديگر صفخات را كه احتمال رابطه با مسئله متبوع او‌را داراست بازديد نمايد كه همين دستور سبب ارتقاء بازديد وب سايت شما مي‌شود. برخي مواقع استفاده كننده شما نمي تواند مقاله متبوع خويش را پيدا نمايد در‌اين‌صورت فوتر شايسته ترين جاي براي قرار دادن نوار كاوش ميباشد. جايي كه بازديدكننده گان ميتوانند مقاله متبوع خويش را پيدا كرده يا اين كه با به كارگيري از عبارات كليدي يا اين كه زمينه متبوع آنرا كاوش نمايند. در حالتي‌كه شما هنوز نمي دانيد كه نوار جستجوي شما گزينه استعمال قرار ميگيرد يا اين كه نه اين را در حيث داشته باشيد كه با به كار گيري از يك فيلد هيبت نهفته ، يك URL متغيير يا اين كه يك مبادرت مستقل براي هيبت مي‌توانيد بفهميد چه تعداد مخاطب را با استعمال از نوار كاوش توانسته ايد در وبسايت نگه داريد قرار دادن نقشه وب سايت در فوتر بازديد كننده گان گوناگون دوست دارا هستند محتواي متفاوتي هم ببينند پس وجود نقشه تارنما با لينكهاي گوناگون مي‌تواند حيث خيلي از آن‌ها را به خويش جلب نمايد و همين دستور منجر بالا رفتن تعداد دفعات بازديد تارنما شما به ازاي صفحه هاي بازديد گرديده هر مخاطب مي‌شود. Sitemap Footer ها همينطور مي‌توانند فرصتي باشند براي پرداختن بيشتر به پياده سازي بقيه بخشهاي وبسايت، به اين شكل كه چنانچه محتويات فوتر شما دارنده يك ساختار داراي انسجام با جزئيات بدون نقص از تمام وبسايت باشد .گاهي شايسته ترين طراحان هم در طريق پياده سازي خويش تجديد لحاظ ميكنند بخصوص هنگامي كه به يك وبسايت با پياده سازي غير معمول و خلاقانه بر مي‌خورند يك كدام از شايسته ترين شيوه ها براي ترغيب كردن بازديد كننده هايي كه در اكنون آحاد كردن محتواي يك كاغذ از وبسايت شما مي‌باشند و در تفكر گام‌بعدي اينترنت گردي خويش ميباشند قرار دادن نقشه وب سايت در فوتر ميباشد . شما ديگر مي‌توانيد ساير بخشهاي سايت خويش را با فهميدن اينكه مجموع ساختار وبسايت شما بصورت به طور كامل روشن در ذيل هريك از صفحه هاي جان دار ميباشد خيلي خلاقانه خيس از قبلي پياده سازي نماييد. ارائه پيوند كليه محتويات وبسايت بصورت مختصر و سازمان يافته يك راه‌حل بهتر براي عشق مند نگه داشتن بازديد كننده براي ادامه كاوش در تارنما شماست و قطعا جايي عالي از فوتر براي اينكار نيست. پيوند هاي اساسي زماني يك استفاده كننده به قسمتهاي ذيل يك ورقه مي‌رسد ممكن ميباشد قصد به خارج رفتن از وب سايت شما‌را بگيرد اما در‌صورتي‌كه شما در فوتر چيز بخصوصي براي ترغيب وي مثل پيوند يك نوشته ي علمي جذاب يا اين كه يك خبر نو يا اين كه … داشته باشيد فوتر يكبار ديگر ميتواند تحت عنوان واپسين كوشش براي جلب دقت استفاده كننده به شما خدمت بدهد. خلاف نقشه تارنما درين شيوه لينك و پيوند تك تك صفحه هاي جان دار به مخاطب ارائه نميشود بلكه صرفا يكسري آيتم منتخب براي جلب اعتنا بيشتر به وي توصيه ميشود.هدر شما ميتواند موضوعات را به تيم بندي هاي مختلف تقسيم كرد‌ه باشد البته شما ميتوانيد در فوتر خويش يك سري از لينكهاي منتخب و اساسي خويش را نيز بگذاريد. نگاهي به آمارهاي ترافيكي وب سايت بصورت عيني مي تواند به شما بگويد كه كداميك از اين لينكها حقيقتا جالب و مالامال كشش بوده ، در‌حالتي كه شما آنان را با لينكهاي غير دوستداشتني جايگزين نماييد مي توانيد اصطلاحا كليك خور آن لينكها را بصورت تماما محسوس بالا ببريد و همينطور بعداز چند دفعه تكرار و رسيدگي مي‌توانيد يك فوتر بسيار موثرتر از پيشين داشته باشيد. سود گيري روشهاي بهبود فوترها فوتر وبسايت اصلا نبايد يك جاي تكراري و خسته كننده و يكنواخت باشد . بلكه مي‌تواند محلي مالامال جنب و جوش و پركاربرد در سرويس اشاعه هر چه بيشتر وب سايت ،توليدات ، صفحه هاي اجتماعي شما وبسياري ديگر باشد. كليه چيز بستگي به تجربيات مخاطب يا اين كه User Experienceاز وبسايت دارااست .اعتنا يوزرها را تا مي اقتدار جلب كرد، لينك و پيوند هاي جذاب و داده ها بروز را در وب سايت خويش قرار دهيد، جستجوي محتوا را براي استفاده كننده سهل وآسان فرمائيد. داشتن يك فوتر كامل دفعات بازديد وبسايت شمارا ارتقا خواهد بخشيد و به رواج هر چه بيشتر تارنما و مارك شما ياري خواهد كرد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۴:۴۴ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

انتخاب يك دامين براي وبسايت

مورد ها اصلي پيشين و بعد از ساخت وب سايت فروشگاهي : • تعيين دامين براي سايت فروشگاهي • تنظيم پرداخت ها • اضافه كردن مال ها • تست و استيناف • توجه به بهينه طراحي سايت در مشهد  سازي و تحليل‌ها طراحي وب سايت فروشگاهي بايستي با اين روءيت كرد باشد كه در آينده نزديك تبديل به يك ماشين پولسازي شود. ساخت سايت فروشگاهي انتخاب يك دامين براي تارنما آيا يك دامين دلخواه براي سايت شما ضروريست؟ پاسخ كوتاه بلي است. در حالتي‌كه قصد داريد كالاهاي متنوع زيادي را فروخته و يك برند به وجود آوريد، يك دامين دلخواه ضروري ميباشد. يك دامين دلخواه، مورد ها تحت را براي مغازه شما آماده مي كند: • يك برند شناخته شده كه اختصاصي به شماست، مثلاً mystore.com • يك آدرس نشاني اينترنتي لينك و پيوند شده به دامين شما، كه مردم ميتوانند با شما ارتباط داشته باشند. • مزاياي seo موتور جستجو (seo) تعيين پلتفرم مناسب اين فعاليت بسيار شل ميباشد. به طور ايده آل پلتفرمي مي‌خواهيد كه انعطاف پذير بوده و به آساني قابل به كار گيري باشد. صاحبان استخراج و كارهاي كوچك تمايلي ندارند خود را با كد نويسي دستي وبسايت اذيت كنند. صاحبان بيزنس و همچنين اشخاصي كه سازماني تجاري را محور گذاري كرده و اداره مي كنند، به پلتفرمي نياز دارند كه مي-قدرت آنرا به راحتي با سايت خود يك پارچه تشكيل داد. فروشگاه اينترنتي ساخت وب سايت فروشگاهي اينك زمان آن هست كه طراحي وب فروشگاهي را انجام دهيد. تمي را انتخاب نمائيد كه بيان‌كننده برند شما بوده و به بهترين شكل ويترين كالاهاي شما باشد. آغاز مي توان آن را به صورت دمو يا پيش نمايش ببينيد و بهترين تعيين را اجرا دهيد. شما مي‌توانيد به فروشگاه اينترنتي خود صفحه هاي، كالاها، وب لاگ ها، تصاوير، متن، ويدئو و ... اضافه كنيد. اين به شما اجازه ميدهد تا كنجكاوي مشتريان را تحريك كرده و آن‌ها‌را تشويق به خريد بيشتر نمائيد. حتماً بايستي يك شيت ي «درباره» و «تماس با ما» را در لحاظ بگيريد تا خريداران بالقوه قابليت و امكان ارتباط با شما را داشته باشند. همچنين مي توانيد به صفحه هاي خود كليپ و متن اضافه فرمائيد. موارد اساسي ديگر، براي تارنما فروشگاه اينترنتي شما عبارتند از: • عكس: مردم دوست دارند با افراد واقعي ارتباط داشته باشند. • نام براي فروشگاه: به كسب و كارتان اعتبار ميدهد • لوگو: براي برندينگ و شناخته شدن • علامت هاي اعتماد و لوگو هاي پرداخت قابل متكي بودن: اين ها مردم را از بابت خريد از شما راحت خيال مي كنند. فعلا برنده به ايفا طراحي سايت فروشگاهي ماهر شده ايد. فروشگاه شما يك راءس تبادل خواهد بود كه در آن كالاهايي به مشتريان مي فروشيد و با آنها ارتباط مستقيمي برقرار ميكنيد. برقراري طرق پرداخت دو شاخص كليدي پرداخت براي سايت شما وجود دارااست: چه طور مشتريان قرار است به شما پرداخت كنند و اين پول به چه شكل قرار مي باشد به حساب بانكي شما برود. در مورد ها بخش اعظمي اين به معناي يافتن يك پردازنده ي پرداخت هاي سومي ميباشد كه به عنوان واسطه فعاليت مي كند. به موردها پايين دقت داشته باشيد: • مديريت پرداخت امن • SSL يك دست • پذيرش پرداخت از هر مكاني


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۵:۳۴ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

انواع روش‌هاي توليد محتواي اتوماتيك

توليد محتواي اتوماتيك به ساخت و يا اين كه تشكيل داد محتوايي گفته ميشود كه با نرم افزار نويسي ايجاد گرديده باشد. اين نوع محتوا از آنجايي كه بوسيله يك مولف و با مفهوم ساخته نشده مي باشد، فقط براي كسب جايگاه گوگل ايجاد كرد ميگردد. در شكل آنكه براي گوگل معين خواهد شد طراحي سايت در مشهد  كه شما از محتواي خود كار استعمال مي‌كنيد، كاغذ متبوع از نتايج كاوش حذف گرديده و ممكن هست گوگل اقدامات بيشتري را بر روي سايت شما اجرا دهد و شايد زماني حتي پنالتي گرديد. پنالتي گوگل چيست پنالتي گوگل چيست؟ مضرات ايجاد كرد محتواي خودكار چيست؟ ساخت محتواي اتومات هيچ‌گاه نمي‌تواند تاثير بخشي داشته باشد. فرض را بر اين بگيريد كه در برهه زماني هنگامي گوگل متوجه اين مورد در سايت شما نشود و بتوانيد استخراج مرتبه فرماييد. ولي مخاطب به محض آنكه وارد وبسايت شما مي‌شود با محتوايي در معناي روبرو شود. خودتان را مكان كاربر بگذاريد، در‌اين وضعيت چه ميكنيد؟ مسلما شما هم آن وبسايت را شكاف خواهيد كرد و حتي ممكن ميباشد به آن بدبين هم بشويد. اين گزينه ولي اثرات منفي ديگري را هم در پي داراست. منتهي شود تا نرخ پريدن (Bounce Rate) سايت شما به شدت ارتقاء پيدا نمايد. لذا مي‌قدرت اين طور خلاصه كرد: ۱- محتواي اتومات اثر مثبتي بر روي سايت نداشته بلكه قادر است اثرها منفي متعددي به وجود آورد. ۲- شما اعتماد مخاطبين را از دست خواهيد بخشيد. انواع شيوه‌هاي تشكيل داد محتواي اتومات گونه هاي طرز‌هايي كه گوگل آنها را تحت عنوان محتواي خود كار تشخيص مي دهد مشتمل بر موارد ذيل مي‌شوند: متن‌هايي كه هيچ معنايي ندارند البته در آنها از كلمات كليدي براي جذب مخاطب مصرف شده ميباشد. متن‌هايي كه به طور اتومات و بدون بازبيني و ويرايش قبل از نشر بر روي سايت قرار مي گيرند. ساخت محتواي متني با استفاده از روش‌هاي خود كار مانند زنجيره ماركوف. متن‌هايي كه كپي برداري مي‌باشند و براي اثر گذاري روي موتورهاي كاوش در آن‌ها لغت ها مترادف كلمات متن اساسي به شغل رفته باشند و يا اين كه فقط عبارات در متن جا به جا گرديده باشند. متن‌هايي كه به طور اتومات از چسباندن و يا اين كه به كار گيري محتواي RSS ها و نتايج كاوش توليد گرديده باشند. متن‌هايي كه از ادغام محتواي صفحه هاي مختلف فارغ از اضافه كردن محتواي با ارزش و كافي به آن ايجاد گرديده باشند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۶:۵۴ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

كاربران را به ادامه مسير ترغيب نماييد

بهترين دكورا سيون و طراحي صفحه مهم وبسايت به چه شكل مي‌باشد؟ بهترين چينش و طراحي صفحه مهم سايت چه طور است؟ دسته: طراحي وب چهار شنبه 11 تير 1399 در سال‌هاي اخير، اغلب استحصال و كارها از التفات حضور آنلاين و معرفي نوع فعاليتشان در فضاي مجازي مطلع شده‌اند. آن‌ها مي‌دانند حضور آنلاين تا چه حد بر افزايش مشتريان بالقوه اثر گذار هست و براي دست‌يابي بدين غرض طراحي سايت در مشهد  نرم افزار‌ريزي مي‌كنند. طرز ارائه اطلاعات راجع‌به با تجارت در وب سايت تاقير مستقيم روي بصور خوب و يا بد كاربران بازديدكنندگان خواهد داشت. از اينر و طراحي و چينش اِلمان‌ها در وبسايت حائز اهميت مي باشد. صفحه اصلي وب سايت مهمترين بخش آن مي باشد و مي بايست دقت ويژه‌اي به آن داشته باشيد. زيرا اولي چيزي كه كاربران پس از ورود به وبسايت با آن رو به رو ميشوند، صفحه مهم (Homepage) است. طراحي مناسب اين شيت تاثير بسيار بر بينش مشتريان شما خواهد داشت. بنابراين ما يحتاج هست صفحه آرايي مهم سايت بسيار جذاب و سرگرم‌كننده باشد تا ذهن كاربر را به معضل بكشد و او را تشويق به ديدن ساير قسمت‌هاي تارنما نمايد. صفحه ارايي مهم حرفه‌اي و اصولي ميتواند بازديدكنندگان را جذب كند تا از اين شيوه زمان بيشتري را صرف تحقيق متاع يا خدمات ارائه‌شده به وسيله شما نمايند و در نهايت آن‌ها‌را متقاعد به خريد فرمائيد. درين نوشته‌علمي عنصرها اساسي و ما يحتاج در كاغذ اساسي سايت را معرفي خوا‌هيم نمود. استحصال و كارتان را به روشني معرفي فرماييد! شيت اصلي سايت در اكثر زمان ها مواقع او‌لين بخشي است كه كاربر با آن مواجهه مي‌گردد. بنابراين اين ورقه بايستي به قدري ديدني باشد كه توجه او را در نگاه نخستين جذب نمايد. پيشنهاد ميكنيم درين كاغذ به صورت خلاصه راجع‌به با شركت، محصول ها و نوع فعاليتتان توضيحاتي ارائه دهيد تا كاربران به‌سرعت دريابند سايت شما در چه ناحيهاي فعال است. براي اعتقادوباور از اين‌كه برگه اصلي وبسايت شما به اندازه كافي براي مخاطب جذاب مي باشد و پاسخ سوالهاي اورا در ثانيه‌هاي نخستين ارائه مي دهد؛ اين سوال ها را پيش از شروع عمل از خود بپرسيد: - آيا شيت اصلي شما در امر با شركت، توليد ها، سرويس‌ها و خدمات آن به روشني توضيح ميدهد؟ - آيا مزاياي شركت، محصول ها و خدماتتان را براي كاربر بازگو مي‌كند؟ - نوع فعاليت شركت، محصولات و يا خدمات شما در ورقه مهم گنجانده شده است؟ - وجه تمايز شما نسبت به ساير رقبا در اين ورقه قابل مشاهده مي باشد؟ پاسخ دادن بدين سوال ها به شما اين يقين را مي دهد كه Homepage وب سايت به روشني ماهيت تجارت شما را به مشتريان نشان داده و با گاز اعتماد آن ها را به دست مي آورد. به كار گيري از شعارهاي تبليغاتي كوتاه و ماندگار يك تكنيك بازاريابي تاثيرگذار مي‌باشد. در شرايطي‌كه شما نيز چنين شعاري براي دسته خود داريد، آن را در ورقه اساسي وب سايت به نمايش بگذاريد. اين فعاليت موجب برقراري ارتباط خوب در بين شما و مشتريان ميشود و خاطره‌اي به ياد ماندني از دستيابي و كارتان در خيال آن‌ها باقي خواهد ماند. وب سايت برخورد گرا طراحي كنيد. وب‌سايت واكنش گرا طراحي كنيد! موقتا عالم با نفوذ تلفن‌هاي يار مواجهه است و نسبتاً 60 درصد از ترافيك جهاني اينترنت را كاربران تلفن همراه تشكيل مي دهند. بنابراين درميابيم بازديدكنندگان وب سايت از طريق دستگاه‌هاي مختلفي همچون رايانه روميزي، تبلت و يا موبايل‌هاي هوشمند به آن مراجعه مي‌كنند. اين مسائل حاكي از عنايت عكس العمل‌گرا بودن وب سايت مي باشد. كاربران تمايل به استفاده از تارنما‌هايي دارند كه در آن احساس راحتي بيشتري داشته و جمعاَ تجربه لذت‌بخشي را به دست آورده باشند. طراحي واكنش‌گرا تا حد زيادي اين تجارب لذت‌بخش را براي كاربر به ارمغان مي‌آورد. طراحي واكنش‌گرا به‌اين مضمون‌ هست كه اصلي نيست كاربران با چه دستگاهي از وب‌وبسايت شما بازديد مي‌كنند، تجارب آن‌ها بايد يكسان يا بسيار مشابه باشد. در اين سبك طراحي همت وب سايت براي تمام كاربران صرف نظر از دستگاهي كه از آن براي ورود به تارنما به كارگيري مي‌كنند، شل مي باشد و آنها مي‌توانند به راحتي از آحاد نصيب‌هاي تارنما استفاده كنند. آنها براي دسترسي به تك تك امكان‌هاي وب سايت نياز به سوئيچ كردن في مابين دستگاه‌هاي متفاوت نخواهند داشت. ارائه يك طرح انعطاف‌پذير و تقدم‌بندي برخورد آن هنگام ساخت وب‌تارنما به شما امداد مي‌كند تا با بازديدكنندگان در كليه سيستم‌ادله‌ها ارتباط برقرار كنيد و اعتقاد و باور نتيجه ها كنيد كه آن‌ها تجربه مثبتي با استحصال‌وكار شما دارند. در طراحي واكنش گرا مهم هست كه آحاد اطلاعات سايت به طور كامل واضح به كاربر نمايش داده شود و صرف‌لحاظ از اندازه صفحه نمايش يا نوع دستگاهي كه بازديدكننده از آن به كارگيري مي‌كند، تجربيات كاربري سرازير و بي آلايش‌اي داشته باشد. استفاده از قابليت و امكان‌هاي پويا و تعاملي را در تقدم قرار دهيد! اكثر زمان ها مردم نسبت به رويدادهاي احساسي واكنش بهتري نشانه مي‌دهند و آنان عالي در خاطر نگه مي‌دارند. اين ويژگي مي‌تواند الگوي شما در طراحي صفحه اساسي وبسايت باشد. زيرا طراحي يك شيت پويا كه به خير و خوبي با استفاده كننده تعامل برقرار كند، موجب ايجاد تجربه مثبت و به يادماندني براي آنان مي‌گردد. به‌عبارت‌ديگر، انتخاب يك روش پويا هنگامي كه صحبت از طراحي و طرح‌بندي برگه اصلي شما به بين مي‌آيد، موجب درگير كردن ذهن كاربر شده و در عين هم اكنون با ارائه يك تجربه مثبت و اختصاصي آن ها را براي رجوع به سايت تشويق فرمائيد. براي ساخت يك ورقه اصلي پويا و هيجان‌انگيز موردنياز مي باشد نكات زير را در نظر داشته باشيد: - استفاده از تصاوير، برنامه خردسالان‌ها، ويدئوها و ... حق اولويت خود قرار دهيد. لازم به ذكر است اين تصاوير و فيلم‌ها بايد از كيفيت قابل قبولي بهره مند باشند و به خير مخاطب را در خود سرگرم كنند. - براي سربرگ‌ها، منوها و دكمه‌هاي وبسايت از ميني برنامه كودك امداد بگيريد و از اين طريق تجربيات بازديدكنندگان را بهبود داد. - تصاوير 360 درجه از متاع و يا محيط شركت خود در وبسايت قرار دهيد. استعمال از واقعيت مجازي يك رخداد تازه و تازه در سايت ها مي باشد كه به خوبي با كاربران ارتباط برقرار مي‌كند. اين تصاوير ادراك صحت از محيط كسب و كار و نوع فعاليت شمارا در دست افراد مي گذارد و آنان احساس صميميت بيشتري با شما خواهند داشت. - اخبار مربوط به شركت و يا حوزه استحصال و كارتان را در اسرع وقت در وبسايت به اشتراك بگذاريد. همچنين با به روزرساني اطلاعات محصول ها و خدمات شركت مي‌توانيد اين احساس را در استفاده كننده ساخت و ساز كنيد كه شما همواره درپي بهينه نمودن خدمات و ويژگي‌هاي محصولاتتان هستيد. ناوبري سايت را معمولي طراحي فرمائيد. ناوبري وب سايت را معمولي و سرازير در نظر بگيريد! ناوبري وبسايت بايستي تماما معمولي و روان طراحي شود تا تعامل مناسبي با كاربران برقرار نمايد. در صورتي‌كه ناوبري ناهماهنگ و شلوغ طراحي شود، كاربران در سايت دچار سردرگمي شده و در نهايت تجربه كاربري لذت‌بخشي حصول نخواهند كرد. اين عمل منفي ممكن مي‌باشد آسيب دورازشوخي به رابطه في مابين شما و مشتريانتان وارد سازد. به كار گيري از منوهاي معمولي كه راحتي قابل شناسايي باشند در كنار رنگ‌بندي جذاب با كنتراست مناسب مي‌تواند كاربران را به ماندن در سايت و گشت و گذار در آن تشويق نمايد. استفاده كننده بايد در هر لحظه بداند كه در كدام بخش از وب سايت است. بنابراين مايحتاج است از روش‌هايي مانند پر رنگ‌سازي منو، استفاده از رنگ متعدد و يا كنتراست ايده مناسبي به نظر مي‌رسد. به خاظر داشته باشيد برچسب‌گذاري صفحات مختلف يك حس منطقي در كاربر ايجاد كرد مي‌كند و به او اين اعتقاد و باور را ميدهد كه در وبسايت شما سردرگم نشده هست. كاربران را به ادامه مسير ترغيب فرماييد! مراجعه بازديدكننده به شيت مهم شما يك استارت خوب مي‌باشد، اما شما در آن موقع چه‌كاري را با آن‌ها جاري ساختن مي‌دهيد؟ بهترين استراتژي براي جذب مخاطبان و بهره‌برداري مناسب از ترافيك ورودي وبسايت، استعمال از دكمه‌هاي CTA (Calls To Action) هست. اين دكمه‌ها مي‌توانند دربرگيرنده عباراتي همچون ثبت‌نام فرماييد، در خبرنامه تارنما عضو شويد، محتوا را به اشتراك بگذاريد و ... باشند. در صورت استفاده مناسب و اصولي از CTA ها به راحتي مي توانيد هر برگه از وبسايت خود را از يك بروشور بي آلايش به يك موتور فروش كار كشته تبديل فرمائيد. براي اين كار صرفا كافي مي باشد جملاتي كه براي كال تو اكشن‌ها انتخاب مي كنيد، جالب، گيرا و جايزه باشند. به طوري‌كه كاربران را ترغيب به ادامه مسير نمايند. سايت را مبني بر با استانداردهاي مدرن طراحي كنيد. مبتني بر با استانداردهاي مدرن باشيد! طراحي سايت تا يك سري سال گذشته كاملا ايستا و در چهارچوب قانون ها متقارن‌سازي بود. به عبارت ديگر طراحان در ذهن خود در گير استانداردهاي متقارن و ثابتي بودند و از ارائه طرح‌هاي خلاقانه دوري مي‌كردند. اما در سال‌هاي اخير و با پرورش چشم‌گير كاربران فضاي مجازي نياز به ارائه ايده‌هاي نو و ديدني شدت گرفت. در نتيجه طراحان از استانداردها و مقررات قبل فاصله گرفته و به ايجاد صفحات پويا، جذاب و تعاملي با كاربران روي آوردند. تغييرات رخ داده طراحان و گرافيست‌هاي وب سايت را به تركيب ايده‌ها و طريق‌هاي خلاقانه و فايده‌گيري از عناصر پويا، پالت‌هاي رنگي ديدني و خنده رو، استفاده فونت‌هاي نوشتاري خاص، موسيقي دورنما خوشگل، طراحي مناسب فضاهاي سفيد، استفاده از دكمه‌هاي CTA داراي هيجان و در نهايت توسعه رويكردهاي طراحي متمايل ايجاد كرد. از آنجايي‌كه برگه اصلي شما مي تواند او‌لين تصور بازديدكننده از استخراج‌وكار شما‌را ايجاد كرد و يا آن را در هم بشكند، بسيار مهم مي‌باشد كه در آن مقدمه‌اي درباره شركت شما و توليدها آن ارائه خواهد شد


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۰۹ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

نكات كاربردي درباره‌ي تايپوگرافي براي وب ديزاينرها

بگذاريد نخستين مروري كنيم بر مباحثي كه در نصيب‌هاي پيشين آورده شده ميباشد. در نصيب نخستين (اولي محتواي گروه) خلاصه‌اي از فصل نخستين كتاب را مرور كرديم. در فصل اوليه به تعريف طراحي سايت در مشهد و تمجيد فرايند اينترنت صفحه ارايي و پياده سازي ساختار كلي صفحه ها يك وب سايت پرداخته شد. قسمت دوم به تعيين رنگ براي تارنما تخصيص داشت. و در نصيب سوم، خلاصه‌ي فصل سوم كتاب كه راجع به بافت پوسته سايت يا اين كه Texture ميباشد، بيان شد. فصل چهارم كتاب به تايپوگرافي و فصل پنجم به تصويرگزيني و تصويرچيني تخصيص داراست. با خلاصه‌اي از مهم ترين نكاتي كه در فصل چهارم در زمينه‌ي تايپوگرافي آمده ميباشد، آغاز مي كنيم. تايپوگرافي، خوانايي و زيبايي تايپوگرافــي معدود‌وبيــش همــان حروف‌چينــي و كاغذ‌آرايــي اســت. حروف‌چينــي حرفــه‌اي قديمــي اسـت. قدمتـش بـه انـدازه‌ي قدمـت صنعـت چـاپ و نشـر اسـت. يعنـي قبـل از چـاپ و انتشـار هـر متنـي (روزنامـه، كتـاب، مجلـه و حتـي محتواهـاي متنـي يـك وبسـايت) مورد نياز ميباشد حروف و كلمه ها تروتميز و منظم در كنار يكديگر قرار بگيرند، مسافت‌ي حروف از يكديگر و مسافت‌ي كلمه ها از يكديگر معلوم باشد، سياستي در مورد آرايش حروف كنار يكديگر گرفته خواهد شد و فونت مطلوب متن گزينش خواهد شد. گرفتـن همـه‌ي ايـن تصميمـات ضـروري اسـت چـون حـروف، كلمـات و عبـارات بايـد خوانـا باشـند. درواقـع، تايپوگرافـي بـه خوانايـي محتواهـاي متنـي وبسـايت كمـك مي‌كنـد. فونت و محدوديت‌هاي فني تعيين فونت مطلوب فونت دسته‌اي از حروف ميباشد كه به مدل خاصي روي ورقه‌ي صفحه يا اين كه اسكرين ظواهر مي گردند. هر فونت اسم خاص خودش را داراست. فونت‌ها معمولا يك‌سري سيرتكامل‌ي مختلف دارا‌هستند: regular font face, italic, bold, and bold italic . دسته‌ي سيرتكامل‌هاي متعدد يك فونت در خانواده‌ي فونت يا اين كه font family مكان ميگيرند. هر خانواده‌ي فونت يك typeface ميباشد. براي مثال Times New Roman يك typeface ميباشد كه سيرتكامل‌هاي متعدد آن فونت را در خويش مكان داده ميباشد. اينترنت ديزاينر نمي‌تواند هر فونتي را كه دلش مي خواهد براي تارنما گزينش نمايد. فونت يا اين كه خانواده‌ي فونتي كه گزينش مي شود بايستي سازگار با مروگرها و تارنما باشد. زيرا مرورگرها نمي‌توانند هر فونتي را بخوانند. و هر فونتي هم براي قرار به دست آوردن در سايت پياده سازي نشده ميباشد. برخي از فونت‌ها desktop font ميباشند، يعني در پياده سازي قابل انعطاف‌افزارهاي دسكتاپ كاربردي‌اند خير ساخت وب سايت. پس، فونت مي بايست Web-safe باشد. مراعات‌ي ديگري نيز وجود دارااست: فونت بايستي سريع بار گذاري (بار گذاري) و اكران داده گردد. اينترنت ديزاينر نخستين مي بايست پوشه فونت را به تارنما بيفزايد. برخي فونت‌ها آن‌قدر جزئيات دارا هستند و آن‌قدر پوشه آنان هنگفت ميباشد كه سريع بار گذاري نميشوند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۷:۲۴ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)

معرفي خود براي موفقيت در طراحي سايت

معرفي خويش براي توفيق در طراحي وب اين عالم خرد ميباشد و از طريقه يك طراح وب سايت، اين عالم يك بيشه نيز است. طراحان تارنما با اكثري از رقباي خويش تحت عنوان يك 49 نفرها در جستجوي طلا و جواهرات روبرو مي‌باشند كه اصلح زنده خواهد ماند. به مراد ايستادگي خودتان در رقابت، شما طراحي سايت در مشهد  نياز داريد تا خويش و مهارت هاي خويش را به عموم معرفي نمائيد. طراحان معمولا به صورت ذاتي فروتن مي باشند، با اين درحال حاضر، زماني كه به توفيق حرفه‌اي مي رسند، شما بايستي شيوه خويش را به مقصود حضور تغيير‌و تحول دهيد. يكسري طريق وجود داراست كه شما مي‌توانيد ايفا دهيد. واژه و كلمه بازاريابي كلامي، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي و حتي بازاريابي كارت بيزنس به خير مي‌تواند كار نمايد. با اين هم اكنون، در حالتي‌كه شما به نشستن در صندلي گرم و قابل انعطاف خويش ترجيح مي دهيد و درانتظار مشتريان مي باشيد تا آنان شما‌را بشناسند و به سمت شما بيايند، پس شما محكوم به نابودي مي‌باشيد! نكته 3: طراحي برنامه پيش از پياده سازي بخش اعظمي از طراحان خط مش پروژه ها را با "طاقت فرماييد تا الهامي چهره دهد" آيتم ديدگاه قرار ميدهند، البته حقيقت اين ميباشد كه صرفا يك مقدار طرح ريزي قادر است ياري دهد كه ايده با سرعت بيشتري به ذهن رسد. براين اساس، اين اساسي ميباشد كه طرح ريزي و تفحص پيش از رفتن به سراغ مراحل ساخت سايت، به نيكي صورت پذيرد.1- پژوهش درخصوص كمپاني مشتري 2- پرسيدن از مشتري كه وي چه مي‌خواهد و چه انتظاري از طراحي وب داراست. 3- پژوهش بر اينكه رقبا چه مي نمايند و پژوهش بر فرايند صنعت هاي مرتبط يك طرح از سايت را در ذهن خويش توليد نماييد و آنگاه آن را بر روي ورقه پياده كنيد (در شكل قابليت). در صورتي‌كه چه طراحي برنامه يك روند سرگردان كننده و كمتر ديدني ميباشد (و بخش اعظمي از طراحان قصد به ديده پوشي از آن دارا هستند)، طراحي برنامه قبل از پياده سازي موجب صرفه جويي در وقت، پول و منابع شما در شايسته ترين حالت مي گردد


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۴:۱۱ توسط:مهشيد ترابي موضوع: نظرات (0)