کاربران را به ادامه مسیر ترغیب نمایید
بهترین دکورا سیون و طراحی صفحه مهم وبسایت به چه شکل میباشد؟ بهترین چینش و طراحی صفحه مهم سایت چه طور است؟ دسته: طراحی وب چهار شنبه 11 تیر 1399 در سالهای اخیر، اغلب استحصال و کارها از التفات حضور آنلاین و معرفی نوع فعالیتشان در فضای مجازی مطلع شدهاند. آنها میدانند حضور آنلاین تا چه حد بر افزایش مشتریان بالقوه اثر گذار هست و برای دستیابی بدین غرض طراحی سایت در مشهد نرم افزارریزی میکنند. طرز ارائه اطلاعات راجعبه با تجارت در وب سایت تاقیر مستقیم روی بصور خوب و یا بد کاربران بازدیدکنندگان خواهد داشت. از اینر و طراحی و چینش اِلمانها در وبسایت حائز اهمیت می باشد. صفحه اصلی وب سایت مهمترین بخش آن می باشد و می بایست دقت ویژهای به آن داشته باشید. زیرا اولی چیزی که کاربران پس از ورود به وبسایت با آن رو به رو میشوند، صفحه مهم (Homepage) است. طراحی مناسب این شیت تاثیر بسیار بر بینش مشتریان شما خواهد داشت. بنابراین ما یحتاج هست صفحه آرایی مهم سایت بسیار جذاب و سرگرمکننده باشد تا ذهن کاربر را به معضل بکشد و او را تشویق به دیدن سایر قسمتهای تارنما نماید. صفحه ارایی مهم حرفهای و اصولی میتواند بازدیدکنندگان را جذب کند تا از این شیوه زمان بیشتری را صرف تحقیق متاع یا خدمات ارائهشده به وسیله شما نمایند و در نهایت آنهارا متقاعد به خرید فرمائید. درین نوشتهعلمی عنصرها اساسی و ما یحتاج در کاغذ اساسی سایت را معرفی خواهیم نمود. استحصال و کارتان را به روشنی معرفی فرمایید! شیت اصلی سایت در اکثر زمان ها مواقع اولین بخشی است که کاربر با آن مواجهه میگردد. بنابراین این ورقه بایستی به قدری دیدنی باشد که توجه او را در نگاه نخستین جذب نماید. پیشنهاد میکنیم درین کاغذ به صورت خلاصه راجعبه با شرکت، محصول ها و نوع فعالیتتان توضیحاتی ارائه دهید تا کاربران بهسرعت دریابند سایت شما در چه ناحیهای فعال است. برای اعتقادوباور از اینکه برگه اصلی وبسایت شما به اندازه کافی برای مخاطب جذاب می باشد و پاسخ سوالهای اورا در ثانیههای نخستین ارائه می دهد؛ این سوال ها را پیش از شروع عمل از خود بپرسید: - آیا شیت اصلی شما در امر با شرکت، تولید ها، سرویسها و خدمات آن به روشنی توضیح میدهد؟ - آیا مزایای شرکت، محصول ها و خدماتتان را برای کاربر بازگو میکند؟ - نوع فعالیت شرکت، محصولات و یا خدمات شما در ورقه مهم گنجانده شده است؟ - وجه تمایز شما نسبت به سایر رقبا در این ورقه قابل مشاهده می باشد؟ پاسخ دادن بدین سوال ها به شما این یقین را می دهد که Homepage وب سایت به روشنی ماهیت تجارت شما را به مشتریان نشان داده و با گاز اعتماد آن ها را به دست می آورد. به کار گیری از شعارهای تبلیغاتی کوتاه و ماندگار یک تکنیک بازاریابی تاثیرگذار میباشد. در شرایطیکه شما نیز چنین شعاری برای دسته خود دارید، آن را در ورقه اساسی وب سایت به نمایش بگذارید. این فعالیت موجب برقراری ارتباط خوب در بین شما و مشتریان میشود و خاطرهای به یاد ماندنی از دستیابی و کارتان در خیال آنها باقی خواهد ماند. وب سایت برخورد گرا طراحی کنید. وبسایت واکنش گرا طراحی کنید! موقتا عالم با نفوذ تلفنهای یار مواجهه است و نسبتاً 60 درصد از ترافیک جهانی اینترنت را کاربران تلفن همراه تشکیل می دهند. بنابراین درمیابیم بازدیدکنندگان وب سایت از طریق دستگاههای مختلفی همچون رایانه رومیزی، تبلت و یا موبایلهای هوشمند به آن مراجعه میکنند. این مسائل حاکی از عنایت عکس العملگرا بودن وب سایت می باشد. کاربران تمایل به استفاده از تارنماهایی دارند که در آن احساس راحتی بیشتری داشته و جمعاَ تجربه لذتبخشی را به دست آورده باشند. طراحی واکنشگرا تا حد زیادی این تجارب لذتبخش را برای کاربر به ارمغان میآورد. طراحی واکنشگرا بهاین مضمون هست که اصلی نیست کاربران با چه دستگاهی از وبوبسایت شما بازدید میکنند، تجارب آنها باید یکسان یا بسیار مشابه باشد. در این سبک طراحی همت وب سایت برای تمام کاربران صرف نظر از دستگاهی که از آن برای ورود به تارنما به کارگیری میکنند، شل می باشد و آنها میتوانند به راحتی از آحاد نصیبهای تارنما استفاده کنند. آنها برای دسترسی به تک تک امکانهای وب سایت نیاز به سوئیچ کردن فی مابین دستگاههای متفاوت نخواهند داشت. ارائه یک طرح انعطافپذیر و تقدمبندی برخورد آن هنگام ساخت وبتارنما به شما امداد میکند تا با بازدیدکنندگان در کلیه سیستمادلهها ارتباط برقرار کنید و اعتقاد و باور نتیجه ها کنید که آنها تجربه مثبتی با استحصالوکار شما دارند. در طراحی واکنش گرا مهم هست که آحاد اطلاعات سایت به طور کامل واضح به کاربر نمایش داده شود و صرفلحاظ از اندازه صفحه نمایش یا نوع دستگاهی که بازدیدکننده از آن به کارگیری میکند، تجربیات کاربری سرازیر و بی آلایشای داشته باشد. استفاده از قابلیت و امکانهای پویا و تعاملی را در تقدم قرار دهید! اکثر زمان ها مردم نسبت به رویدادهای احساسی واکنش بهتری نشانه میدهند و آنان عالی در خاطر نگه میدارند. این ویژگی میتواند الگوی شما در طراحی صفحه اساسی وبسایت باشد. زیرا طراحی یک شیت پویا که به خیر و خوبی با استفاده کننده تعامل برقرار کند، موجب ایجاد تجربه مثبت و به یادماندنی برای آنان میگردد. بهعبارتدیگر، انتخاب یک روش پویا هنگامی که صحبت از طراحی و طرحبندی برگه اصلی شما به بین میآید، موجب درگیر کردن ذهن کاربر شده و در عین هم اکنون با ارائه یک تجربه مثبت و اختصاصی آن ها را برای رجوع به سایت تشویق فرمائید. برای ساخت یک ورقه اصلی پویا و هیجانانگیز موردنیاز می باشد نکات زیر را در نظر داشته باشید: - استفاده از تصاویر، برنامه خردسالانها، ویدئوها و ... حق اولویت خود قرار دهید. لازم به ذکر است این تصاویر و فیلمها باید از کیفیت قابل قبولی بهره مند باشند و به خیر مخاطب را در خود سرگرم کنند. - برای سربرگها، منوها و دکمههای وبسایت از مینی برنامه کودک امداد بگیرید و از این طریق تجربیات بازدیدکنندگان را بهبود داد. - تصاویر 360 درجه از متاع و یا محیط شرکت خود در وبسایت قرار دهید. استعمال از واقعیت مجازی یک رخداد تازه و تازه در سایت ها می باشد که به خوبی با کاربران ارتباط برقرار میکند. این تصاویر ادراک صحت از محیط کسب و کار و نوع فعالیت شمارا در دست افراد می گذارد و آنان احساس صمیمیت بیشتری با شما خواهند داشت. - اخبار مربوط به شرکت و یا حوزه استحصال و کارتان را در اسرع وقت در وبسایت به اشتراک بگذارید. همچنین با به روزرسانی اطلاعات محصول ها و خدمات شرکت میتوانید این احساس را در استفاده کننده ساخت و ساز کنید که شما همواره درپی بهینه نمودن خدمات و ویژگیهای محصولاتتان هستید. ناوبری سایت را معمولی طراحی فرمائید. ناوبری وب سایت را معمولی و سرازیر در نظر بگیرید! ناوبری وبسایت بایستی تماما معمولی و روان طراحی شود تا تعامل مناسبی با کاربران برقرار نماید. در صورتیکه ناوبری ناهماهنگ و شلوغ طراحی شود، کاربران در سایت دچار سردرگمی شده و در نهایت تجربه کاربری لذتبخشی حصول نخواهند کرد. این عمل منفی ممکن میباشد آسیب دورازشوخی به رابطه فی مابین شما و مشتریانتان وارد سازد. به کار گیری از منوهای معمولی که راحتی قابل شناسایی باشند در کنار رنگبندی جذاب با کنتراست مناسب میتواند کاربران را به ماندن در سایت و گشت و گذار در آن تشویق نماید. استفاده کننده باید در هر لحظه بداند که در کدام بخش از وب سایت است. بنابراین مایحتاج است از روشهایی مانند پر رنگسازی منو، استفاده از رنگ متعدد و یا کنتراست ایده مناسبی به نظر میرسد. به خاظر داشته باشید برچسبگذاری صفحات مختلف یک حس منطقی در کاربر ایجاد کرد میکند و به او این اعتقاد و باور را میدهد که در وبسایت شما سردرگم نشده هست. کاربران را به ادامه مسیر ترغیب فرمایید! مراجعه بازدیدکننده به شیت مهم شما یک استارت خوب میباشد، اما شما در آن موقع چهکاری را با آنها جاری ساختن میدهید؟ بهترین استراتژی برای جذب مخاطبان و بهرهبرداری مناسب از ترافیک ورودی وبسایت، استعمال از دکمههای CTA (Calls To Action) هست. این دکمهها میتوانند دربرگیرنده عباراتی همچون ثبتنام فرمایید، در خبرنامه تارنما عضو شوید، محتوا را به اشتراک بگذارید و ... باشند. در صورت استفاده مناسب و اصولی از CTA ها به راحتی می توانید هر برگه از وبسایت خود را از یک بروشور بی آلایش به یک موتور فروش کار کشته تبدیل فرمائید. برای این کار صرفا کافی می باشد جملاتی که برای کال تو اکشنها انتخاب می کنید، جالب، گیرا و جایزه باشند. به طوریکه کاربران را ترغیب به ادامه مسیر نمایند. سایت را مبنی بر با استانداردهای مدرن طراحی کنید. مبتنی بر با استانداردهای مدرن باشید! طراحی سایت تا یک سری سال گذشته کاملا ایستا و در چهارچوب قانون ها متقارنسازی بود. به عبارت دیگر طراحان در ذهن خود در گیر استانداردهای متقارن و ثابتی بودند و از ارائه طرحهای خلاقانه دوری میکردند. اما در سالهای اخیر و با پرورش چشمگیر کاربران فضای مجازی نیاز به ارائه ایدههای نو و دیدنی شدت گرفت. در نتیجه طراحان از استانداردها و مقررات قبل فاصله گرفته و به ایجاد صفحات پویا، جذاب و تعاملی با کاربران روی آوردند. تغییرات رخ داده طراحان و گرافیستهای وب سایت را به ترکیب ایدهها و طریقهای خلاقانه و فایدهگیری از عناصر پویا، پالتهای رنگی دیدنی و خنده رو، استفاده فونتهای نوشتاری خاص، موسیقی دورنما خوشگل، طراحی مناسب فضاهای سفید، استفاده از دکمههای CTA دارای هیجان و در نهایت توسعه رویکردهای طراحی متمایل ایجاد کرد. از آنجاییکه برگه اصلی شما می تواند اولین تصور بازدیدکننده از استخراجوکار شمارا ایجاد کرد و یا آن را در هم بشکند، بسیار مهم میباشد که در آن مقدمهای درباره شرکت شما و تولیدها آن ارائه خواهد شد
برچسب: طراحی سایت در مشهد،